Internetový marketing na příkladu malé organizace

Název práce: Internetový marketing na příkladu malé organizace
Autor(ka) práce: Vaňáč, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza postupů a technik současného internetového marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny nástroje současného internetového marketingu, jejichž optimální využití je zohledněno v praktické části, kde je proveden komplexní návrh internetové marketingové strategie s důrazem na SEO pro začínající firmu v oboru ubytovacích a pohostinných služeb. Jedná se o firmu Penzion U Lišky, která nabízí ubytování v jižních Čechách. Práce poslouží jako návod pro malé a střední organizace při tvorbě marketingových projektů. V praktické části jsou zohledněny poznatky při tvorbě webových prezentací a postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače. V další části jsou uvedena doporučení pro zpracování PPC kampaní a prezentace firmy na sociální síti Facebook. Je provedena analýza postupů pro zvyšování návštěvnosti pomocí sociálních sítí, PR článků, blogů a dalších nástrojů.
Klíčová slova: Internetový marketing; PPC systémy; Google Analytics; Optimalizace pro vyhledávače
Název práce: Internet marketing for small organization
Autor(ka) práce: Vaňáč, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is the analysis of current practices and techniques of Internet marketing. The work is divided into two parts. The theoretical part presents the current internet marketing tools, the optimal utilization is reflected in the practical part, which is carried out a comprehensive plan for internet marketing strategy with emphasis on SEO for start-up company in the field of accommodation and hospitable service. This is a company Penzion U Lišky, which offers accommodation in Southern Bohemia. The work will serve as a guide for small and medium organizations in the development of marketing projects. The practical part of the evidence considered in developing websites and methods to optimize site for search engines. The next section provides recommendations for use of PPC campaigns and presentation of the company's social networking site Facebook. The analysis methods for increasing traffic through social networking, PR articles, blogging and other tools.
Klíčová slova: Search engine optimization; PPC systems; Internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2011
Datum obhajoby: 6. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31452/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: