Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping

Název práce: Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Autor(ka) práce: Maňourová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Bulvasová Plášková , Patricia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou studentských bankovních účtů na českém trhu. Hlavním cílem je vyhodnocení nejvhodnějšího studentského účtu. Nejvhodnější účet je hodnocen dle finanční výhodnosti, ale také podle kvality poskytování služeb jednotlivými bankami. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obecně specifikuje základní pojmy nutné ke zvládnutí dané problematiky, je zaměřena na ochranu spotřebitele v bankovnictví a definuje marketingový výzkum. Praktická část obsahuje realizaci výzkumu na pobočkách bank pomocí metody Mystery Shopping, výsledky výzkumu a doporučení. Výstupem výzkumu je přehled studentských účtů a jejich komparace pomocí modelových příkladů.
Klíčová slova: ochrana spotřebitele; marketingový výzkum; Mystery Shopping; student; běžný účet
Název práce: Analysis of student bank accounts using the method of Mystery Shopping
Autor(ka) práce: Maňourová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Bulvasová Plášková , Patricia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of this Bachelor's Thesis is analysis of student bank accounts in Czech republic. The main target was to asses the best student bank account in the country. Best bank account was evaluated based on financial convenience and on the quality of services provided by particular banks. The Thesis is divided into two parts. Theoretical part generally specifies basic concepts used to deal with this subject, is focused on protecting consumer banking and defines marketing research. Practical part describes process of research undertaken in various banks in Czech republic using the method of Mystery Shopping and furthermore contains it's results and recommendations. The outcome of this research is an overview of student bank accounts and their comparison by means of model examples.
Klíčová slova: consumer protection; marketing research; Mystery Shopping; student; current account

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 2. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31300/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: