Analýza nákupních a spotřebních zvyků

Název práce: Analýza nákupních a spotřebních zvyků
Autor(ka) práce: Morávek, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních a spotřebních zvyků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou spotřebního chování a faktory, ovlivňujícími nákupní chování, druhá se věnuje vlastnímu výzkumu a výzkumu MML-TGI, které zkoumají nejčastější projevy nákupního rozhodování a chování.
Klíčová slova: výzkum MML-TGI; marketing; spotřební chování
Název práce: Analysis of the consumer behavior
Autor(ka) práce: Morávek, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the consumer behavior. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the consumer behavior in the theoretical point of view and with the factors affecting it. The second part refers to author's and the MML-TGI research which analyse the most common signs of consumer's decision making and behavior.
Klíčová slova: MML-TGI research; marketing; consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 10. 2010
Datum podání práce: 9. 5. 2011
Datum obhajoby: 3. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30698/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: