Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg

Název práce: Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg
Autor(ka) práce: Novotný, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Blahut, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Primárním cílem této bakalářské práce je provést analýzu virálních prvků u vybraných virálních kampaní z České republiky i ze světa. Hodnocení zohledňuje získané teoretické znalosti o této problematice z první části práce. Na tomto základě je zaznamenán vývoj virálu, který v posledních letech prošel výraznými změnami. A to zejména díky velkolepému nástupu sociálních sítí, jako jednoho z nejpoužívanějších světových médií. Sekundární cíl práce je seznámit každého čtenáře s pojmem "virální marketing", jakožto s jedním z nejmodernějších trendů v oblasti internetového marketingu a rozšířit povědomí lidí o tomto nevypočitatelném, ale velmi účinném způsobu inzerce vlastní značky.
Klíčová slova: virální marketing; sociální sítě; internetový marketing; reklama; word-of-mouth
Název práce: Viral marketing
Autor(ka) práce: Novotný, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Blahut, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The primary aim of this bachelor thesis is to analyze some viral factors of the chosen viral campaigns from the Czech Republic and also from the rest of the world. The assessment takes account of the acquired theoretical knowledge about this issue from the first part of the work. On the basis of these facts is recorded the development of the viral marketing which has changed a lot recently. Especially thanks to a spectacular arrival of social networks, as one of the most used medium in the world. The secondary aim of the work is to give every reader some new information about idea of "viral marketing", as one on the most recent trend in the sphere of Internet marketing. And of course broaden the people's awareness of this tricky but very effective way of advertising some brand.
Klíčová slova: advertisement; viral marketing; Internet marketing; social networks; word-of-mouth

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2010
Datum podání práce: 1. 5. 2011
Datum obhajoby: 3. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29280/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: