Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci

Název práce: Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Blechová, Štěpánka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Kamarytová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.
Klíčová slova: měření firemní filantropie; komunikace firemní filantropie; společenská odpovědnost; firemní filantropie; filantropie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2007
Datum podání práce: 14. 5. 2007
Datum obhajoby: 14. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5521/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: