Analýza marketingovej komunikácie vybranej firmy

Název práce: Analýza marketingovej komunikácie vybranej firmy
Autor(ka) práce: Kažimírová, Jaroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je analýza marketingovej komunikácie realizovanej v súčasnosti slovenskou pivnou značkou Zlatý Bažant. Teoretická časť práce je venovaná marketingu, marketingovej komunikácii a jej trendom. Praktická časť sa zaoberá popisom a anlýzou marketingovej komunikácie Zlatého Bažnta.
Klíčová slova: pivo; reklmaná kampaň; marketingová komunikácia; komunikačný mix
Název práce: Analýza marketingovej komunikácie vybranej firmy
Autor(ka) práce: Kažimírová, Jaroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je analýza marketingovej komunikácie realizovanej v súčasnosti slovenskou pivnou značkou Zlatý Bažant. Teoretická časť práce je venovaná marketingu, marketingovej komunikácii a jej trendom. Praktická časť sa zaoberá popisom a anlýzou marketingovej komunikácie Zlatého Bažnta.
Klíčová slova: reklamná kampaň; komunikačný mix; marketingová kounikácia; pivo
Název práce: The analysis of marketing communication of selected company
Autor(ka) práce: Kažimírová, Jaroslava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The scope of the thesis is the completion of the analysis of marketing communication realised nowadays by slovak beer brand Zlatý Bažant (Golden pheasant). The theoretical part of this work is devoted to marketing, marketing communication and its trends. The practical part is devoted to the description and analysis of the marketing communication of Zlatý bažant.
Klíčová slova: marketing communication; advertising campaign; beer; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2010
Datum podání práce: 1. 5. 2011
Datum obhajoby: 17. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29178/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: