Marketing sázkových kanceláří

Název práce: Marketing sázkových kanceláří
Autor(ka) práce: Kouřil, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Krekule, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu - produkt a cenu, včetně srovnání se zahraniční konkurencí. Následuje SWOT analýza charakterizující současnou situaci na sázkovém trhu. Prostřednictvím průzkumu je zákazníky zhodnoceno vnímání nabízených služeb. V závěrečné části jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Klíčová slova: marketingový mix; kursové sázení; sázkové kanceláře; marketingový průzkum
Název práce: Marketing of betting agencies
Autor(ka) práce: Kouřil, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Krekule, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is an analysis of betting agencies from the perspective of the marketing mix. The introductory theoretical part explains the terms marketing mix, SWOT analysis and marketing research. The practical part is then devoted to two largest Czech betting agencies - Tipsport Inc. and Fortuna Inc. Emphasis is placed mainly on the evaluation of two parts of the marketing mix - product and price, including a comparison with foreign competitors. The following is a SWOT analysis characterizing the current situation on the betting market. Services offered are evaluated through the customer survey. The final section proposes measures to improve the current situation.
Klíčová slova: marketing research; marketing mix; betting odds; betting agencies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 2. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30373/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: