Vnímání sociálních kampaní mezi českými spotřebiteli

Název práce: Vnímání sociálních kampaní mezi českými spotřebiteli
Autor(ka) práce: Bláhová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá sociálním marketingem a tím, jak jsou sociální kampaně vnímány mezi českými spotřebiteli. V teoretické části jsou představeny základní principy sociálního marketingu, jeho specifické rysy, vývoj, témata kampaní, také je zde vymezena sociální reklama. Dále jsou v této části zmíněny příklady tří českých sociálních kampaní, které jsou využity ve výzkumu v praktické části. Ta má za cíl zjistit povědomí a vnímání sociálního marketingu a vliv kampaní na chování mezi českými vysokoškolskými studenty. Ke splnění tohoto cíle je využita analýza primárních dat získaných internetovým dotazníkem, který zjišťuje, zda sociální kampaně ovlivňují chování obyvatel ČR.
Klíčová slova: sociální kampaně; sociální reklama; sociální marketing
Název práce: The perception of social campaigns among Czech consumers
Autor(ka) práce: Bláhová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the social marketing and how the social campaigns are perceived among Czech consumers. In the theoretical part are introduced the basic principles of social marketing, its specific features, historical development, themes of campaign and social advertising. This part also contains examples of three Czech social campaigns, which are used in the research in the practical part. This part aims to determine the awareness and perception of social marketing, and the impact of the campaigns on behavior among Czech university students. To fulfill this goal, I used the analysis of the primary data obtained from the Internet questionnaire that identifies whether the social campaigns have influence on behavior of the population of the Czech Republic.
Klíčová slova: social campaigns; social advertising; social marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2010
Datum podání práce: 9. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30292/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: