Analýza úspěšnosti přímého marketingu v energetickém průmyslu

Název práce: Analýza úspěšnosti přímého marketingu v energetickém průmyslu
Autor(ka) práce: Smička, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své bakalářské práci jsem se zabýval pohledem na trh s energiemi (silová elektřina a zemní plyn) a aplikováním nástrojů direct marketingu při získávání nových klientů. První kapitola obsahuje popis jednotlivých nástrojů direct marketingu, druhá kapitola je zaměřena na energetický trh jako takový a obsahem třetí kapitoly je aplikování direct marketingových nástrojů na 3 firmy z energetického průmyslu (společnost Lama Investments jako dodavatel, společnost Blue Ocean Management jako zprostředkovatel mezi dodavatelem a domácností a WR-Energy jako zprostředkovatel mezi dodavateli a korporátní klientelou). Závěrem se zaobírám analyzováním úspěšností jednotlivých nástrojů direct marketingu, jež výše zmíněné společnosti používají.
Klíčová slova: Lama Investments; Energetický průmysl; WR-Energy; Blue Ocean Management; Direct marketing
Název práce: Analysis of the success of direct marketing in the energy industry
Autor(ka) práce: Smička, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my undergraduate work, I engaged in looking at the energy market (power, electricity and natural gas) and applying the tools of direct marketing in attracting new clients. The first chapter describes the various tools of direct marketing, the second chapter focuses on the energy market and as such the contents of the third chapter is the application of direct marketing tools at three companies in the energy industry (Investments Company Lama as a supplier, the company Blue Ocean Management as an intermediary between the supplier and the household and WR-Energy as an intermediary between suppliers and corporate clients). Finally, it is preoccupied with analyzing the success of direct marketing tools that companies use the above.
Klíčová slova: Blue Ocean Management; Lama Investments ; WR-Energy; Direct marketing ; Energy market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 1. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29779/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: