Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz

Název práce: Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz
Autor(ka) práce: Vu, Thanh Nhan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se týká návrhu marketingové strategie podniku Penguin CZ. V první části je uvedena teorie k danému tématu. Zabývá se marketingem malých a středních podniků, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Čerpala jsem převážně z knížek Marketing od paní Boučkové, Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky od paní Blažkové, Marketing služeb: efektivně a moderně od paní Vaštíkové a Marketingové řízení malých a středních podniků od pánů Havlíček a Kašík. Druhá část popisuje současnou marketingovou strategii společnosti Penguin CZ. Zabývá se též analýzami SWOT, konkurence, marketingového mixu, prostředí, atp. Dále je zde vyhodnocen dotazník, který zjišťoval povědomí o společnosti. Závěr druhé části patří vlastnímu návrhu marketingové strategie na základě analýz a vyhodnoceného dotazníku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii tak, aby napomohla ke zvyšování prodeje, rozšiřování na trhu a vrytí do podvědomí spotřebitelů.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; návrh marketingové strategie; dotazník; marketing MSP
Název práce: Proposal of marketing strategy of the small company - Penguin CZ
Autor(ka) práce: Vu, Thanh Nhan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis concerns a proposal of marketing strategy of the company Penguin CZ. The first part is about the theory of the topic of the Bachelor's thesis. It deals with the marketing of small and medium firms, marketing strategy and marketing mix. I drew mostly from this books: Marketing by Mrs. Bouckova, Marketing management and planning for small and medium firms from Mrs. Blazkova, Marketing services: an efficient and modern by Mrs. Vastikova, Marketing and management of small and medium firms from Mr. Havlicek and Mr. Kasik. The second part describes the current marketing strategy of Penguin CZ. It also deals with SWOT analysis, analysis of competitors, marketing mix analysis, surrounding analysis, etc. There is also evaluated by questionnaire, by detecting awareness of the company. Conclusion of the second part includes my own proposal for a marketing strategy based on the analysis and evaluated the questionnaire. The main goal of this thesis is to propose a suitable marketing strategy to help the company to increase sales, to extend market and to engrave on subconscious of the consumers.
Klíčová slova: marketing mix; marketing for small and medium firms; proposal of marketing strategy; marketing strategy; questionnaire

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28192/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: