Analýza marketingové činnosti stavební společnosti SMP CZ a.s

Název práce: Analýza marketingové činnosti stavební společnosti SMP CZ a.s
Autor(ka) práce: Doksanská, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Jech, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost stavební společnosti. Práci tvoří dvě hlavní části a to část teoretická a praktická. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingu ve stavebnictví a jeho základním specifikům. Praktická část pak znázorňuje marketingovou činnost ve stavební společnosti SMP CZ a.s., hodnotí její vnitřní a vnější prostředí, analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti a dále se také zaměřuje na její marketingovou komunikaci. Nedílnou součástí je marketingový průzkum, který zobrazuje investiční příležitosti společnosti SMP CZ a.s.. Jakýmsi souhrnem poznatků jsou praktická doporučení určená společnosti SMP CZ a.s..
Klíčová slova: stavebnictví; marketingová komunikace; Marketing ve stavebnictví; marketingové prostředí
Název práce: Analysis of marketing activities of the contruction company SMP CZ a.s
Autor(ka) práce: Doksanská, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Jech, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelors degree work is focused on the marketing activities of a construction company. The work consists of two main parts: a theoretical and practical.The first part deals with general theoretical knowledge of marketing in the building industries and it's basic specifics. The practical part illustrates marketing activities of the construction company SMP CZ a.s., it evaluates it's internal and external environments, analyses the strenghts, weaknesses, opportunities and threats and it also focuses on it's marketing communication. Important part of the work is marketing research that shows investment opportunities of SMP CZ a.s. A kind of summary of the findings are practical recommendations for SMP CZ a.s.
Klíčová slova: marketing communication; marketing environment; building industry; Marketing in the building industries

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26496/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: