Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Autor(ka) práce: Fuková, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Šalamoun, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na trhu. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu pak navrhneme doporučení a vhodnou marketingovou strategii.
Klíčová slova: Marketingová strategie; SWOT analýza; Marketingový průzkum; Bioprodukt; Biodynamické víno
Název práce: Marketing Strategy of Bioproduct on the Example of a selected Firm
Autor(ka) práce: Fuková, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Šalamoun, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on organic foods segment. The aim is to monitor the situation on the Czech market and then identify ways to use organic products, organic food marketing to determine the specifics of the situation and compare our market with the European Union. Another part is to focus on biodynamic víno.cz company engaged in the sale of biodynamic wines in quality characterize this business and establish its market position. Based on the analysis of marketing research and then propose recommendations and a good marketing strategy.
Klíčová slova: Marketing Strategy; SWOT Analysis; Marketing research; Organic; Biodynamic Wine

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 2. 2010
Datum podání práce: 15. 4. 2011
Datum obhajoby: 31. 8. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24544/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: