Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu

Název práce: Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Autor(ka) práce: Kahánková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Grof, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.
Klíčová slova: podpora prodeje; komunikace v místě prodeje; kampaň; tabákový průmysl; marketingové komunikace
Název práce: Marketing communications in the tobacco industry
Autor(ka) práce: Kahánková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Grof, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis in its theoretical part treats of marketing communications within the marketing process with focus to below-the-line communication activities that are crucial to the communication in the tobacco industry. The second part already characterizes the specifics of the market and the regulation in the tobacco industry. The third part describes in detail the target group of adult smokers and the application of the marketing communications in the marketing of tobacco products, both in the B2B and B2C area. The last part outlines the opportunities and threats based on the current situation on the market and its estimated development and defines what are the key focus areas and both strategic and tactical steps could ensure a potential growth and brand building.
Klíčová slova: point of sale communication; marketing communications; sales support; tobacco industry; campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2010
Datum podání práce: 10. 9. 2010
Datum obhajoby: 8. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25978/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: