Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady

Název práce: Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady
Autor(ka) práce: Faladová, Jarmila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Nový, Jan
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami poskytovanými Zoologickou zahradou Ohrada. Cílem práce je zjistit míru spokojenosti návštěvníků, a zda poskytování služeb prostřednictvím externího subjektu ovlivňuje jejich kvalitu.
Klíčová slova: Doplňkové služby; Spokojenost návštěvníka; Nezisková organizace
Název práce: The Analysis of the Visitors' Satisfaction with Complimentary Services of Zoological Garden
Autor(ka) práce: Faladová, Jarmila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Nový, Jan
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyses visitors' satisfaction of comlementary services provided by Zoological Garden Ohrada. The objective of the thesis is to prove if there is an influence on the quality of providing the services by the external suppliers.
Klíčová slova: Complementary services; Visitors´s satisfaction; Non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu veřejného sektoru

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 7. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20912/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: