Marketingová strategie společnosti SAP

Název práce: Marketingová strategie společnosti SAP
Autor(ka) práce: Vaculíková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti SAP, významné softwarové společnosti, která působí na trzích B2B. Cílem této práce je využít teoretických znalostí k popsání a analýze marketingové strategie společnosti SAP a zároveň analyzovat efektivitu týmu databázového marketingu, který představuje jeden z klíčů k úspěšné marketingové strategii, a navrhnout možná řešení zjištěných nedostatků. Práce zahrnuje nejen teoretické informace o mezinárodní marketingové strategii, ale také reálnou marketingovou strategii společnosti SAP a její zhodnocení. Dále popisuje a analyzuje význam týmu databázového marketingu v regionu EMEA, přičemž uvádí návrhy ke zlepšení jeho fungování.
Klíčová slova: Marketingová strategie; B2B; Mezinárodní marketing
Název práce: Marketing strategy of SAP
Autor(ka) práce: Vaculíková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with marketing strategy of SAP, important software company in B2B market. Goal of this thesis is to use theoretical knowledge to describe and analyse marketing strategy of SAP and at the same time to analyse efectivity of database marketing team. Database marketing team is one of the most important things that lead to successful marketing strategy and this thesis will propose possible solutions to discovered shortcomings of this team. The thesis contains not only theoretical information about international marketing strategy but it shows real marketing strategy of SAP and its evaluation. It also describes and analyses meaning of the database marketing team and makes suggestions to improve its functioning.
Klíčová slova: B2B; International marketing; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2010
Datum podání práce: 1. 6. 2011
Datum obhajoby: 20. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29263/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: