Využití online nástrojů v marketingové komunikaci

Název práce: Využití online nástrojů v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Kapusta, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- Internetem a klade důraz na jeho marketingové využití. Pojednává o historickém vývoji Internetu u nás i ve světě a zkoumá uživatele českého Internetu. Následně jsou probrány výhody a nevýhody Internetu jako marketingového nástroje společně s analýzou médií a přesycenost reklamou. Práce posléze odkrývá některé důležité formy a nástroje internetového marketingu s ohledem na praktickou část této práce. Jde například o virální marketing, buzz marketing či fenomén poslední doby, jímž jsou sociální sítě. V sekci buzz marketing jsou zmíněny osobní zkušenosti z nekalé praxe mediálních agentur. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je proveden sekundární a primární výzkum týkající smyslu a charakteristik se virálních videí. Z těchto analýz vychází výsledné shrnutí klíčových zjištění a doporučení pro tvorbu úspěšných virálních videí.
Klíčová slova: virální video; virální marketing; Internetový marketing
Název práce: Using online tools in marketing communication
Autor(ka) práce: Kapusta, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis deals with dynamically developing medium -- Internet and focuses on its marketing usage. At first the thesis describes development of the Internet worldwide, in Czech republic and analyzes czech Internet users. Then follows description advantages and disadvantages of the Internet as a marketing tool and media analyses. The thesis also describes various kinds of Internet marketing tools as viral marketing, buzz marketing, social networks and others. In section buzz marketing is focus on insight into real work in media communication agency . The gained information are used as a theoretical background in practical part where is carried out secondary and primary research regarding impact and characteristics of viral videos. The final outcome is summary of key findings and set of recommendations for designing successful viral video based on previous analyses.
Klíčová slova: Viral video; Viral marketing; Internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2011
Datum podání práce: 15. 6. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29762/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: