Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o

Název práce: Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o
Autor(ka) práce: Vlčková, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zapletalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Klíčová slova: přímý marketing; osobní prodej; public relations; podpora prodeje; reklama; komunikační mix; Marketingová komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 5. 2007
Datum podání práce: 18. 5. 2007
Datum obhajoby: 11. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5698/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: