Analýza sledovanosti TV pořadů - životní styl

Název práce: Analýza sledovanosti TV pořadů - životní styl
Autor(ka) práce: Lifková, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Pavelka, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá aktuální tématikou životního stylu, jenž slouží jako motivace ke vzniku televizních pořadů. Poukazuje na rozmanitost vnímání pojmu životní styl a demonstruje jeho propojení s různými oblastmi života. Charakterizuje segmentaci na základě životního stylu a její následnou aplikaci ve společnosti v podobě rozčlenění trhu na odlišné skupiny preferující konkrétní životní styl. V praktické části je ze dvou různých úhlů zkoumán zájem o pořady o životním stylu. Prvním zdrojem informací jsou statistiky sledovanosti, druhým výsledky vlastní dotazníkové šetření. Práce přináší poznatky o tom, zda jsou pořady o životním stylu sledovány, kdo jsou případní diváci a jaký mají pořady vliv na jejich reálný život.
Klíčová slova: pořady o životním stylu; sledovanost; segmentace; životní styl
Název práce: Analysis of Ratings of TV Shows – Lifestyle
Autor(ka) práce: Lifková, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Pavelka, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis deals with current issues of the lifestyle, which serves as a motivation to the creation of television programs. It points to the diversity of the perception of the term "lifestyle" and it demonstrates its link with the various areas of life. The bachelor's thesis characterizes the segmentation based on the lifestyle and its subsequent application in the society as a division of the market to different groups which prefer a particular kind of lifestyle. The interest in lifestyle shows is being studied from two different points of view in the practical part. The first source of information are statistics ratings, the second are results of the own research. The bachelor's thesis provides the information if lifestyle shows are being watched, who are their potential viewers and how lifestyle shows affect the real life of their viewers.
Klíčová slova: Lifestyle shows; Segmentation; Lifestyle; Ratings

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 11. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31534/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: