Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s
Autor(ka) práce: Kocábková, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu společnosti Penam, a.s. Důraz klade na složku Place. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Klíčová slova: 4P; marketingový mix; distribuce
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in Penam, a.s
Autor(ka) práce: Kocábková, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in Penam, a.s. Emphasis is placed to analysis the distribution mix. If it is need, helpful recommendation will be made.
Klíčová slova: 4P; Distribution; Marketig mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu veřejného sektoru

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2010
Datum podání práce: 22. 4. 2011
Datum obhajoby: 12. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26265/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: