Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař

Název práce: Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Autor(ka) práce: Krausová, Dagmar
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Tolar, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.
Klíčová slova: marketingový plán; marketingový výzkum; SWOT ; situační analýza; marketingové strategie
Název práce: Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar
Autor(ka) práce: Krausová, Dagmar
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Tolar, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Dissertation on subject Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar is divided into two parts. The theoretical part describes the steps in setting up a marketing plan and their significance. In the second part of the company is introduced and applied knowledge of the theoretical part. The emphasis is on situational analysis and implementation plan.
Klíčová slova: SWOT analysis; situational analysis; marketing plan; marketing strategies; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2008
Datum podání práce: 20. 12. 2011
Datum obhajoby: 11. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17361/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: