Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o

Název práce: Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o
Autor(ka) práce: Dvořáková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hrůša, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingová komunikace je v dnešním moderním světě chápána jako faktor rozhodující o úspěchu firmy. Správné zacílení, porozumění zákazníkům a včasné využívání příležitostí se stává silnou konkurenční výhodou. Přesto existuje mnoho firem, které dosud do své činnosti marketingový přístup nezačlenily. To je také případ společnosti AGRO-partner. Právě proto je předmětem diplomové práce návrh marketingové strategie této společnosti. Práce si klade za cíl sestavit strategii tak, aby naplňovala cíle společnosti s přihlédnutím ke specifikům B-to-B trhů, okolnímu prostředí a reálným možnostem firmy.
Klíčová slova: B-to-B marketing; marketingová strategie; marketingový řídicí proces
Název práce: Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o
Autor(ka) práce: Dvořáková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hrůša, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nowadays, the marketing communication is a very crucial factor of the business success. Efficient targeting, understanding of customer's needs and using opportunities is being the significant competitive advantage. Nevertheless, there are many companies that don't understand the importance of the marketing approach and AGRO-partner is one of them. That is why, I have chosen the Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o. to be my master thesis theme. The aim of the thesis is to compose the strategy based on strategic goals of the company, considering specifics of B-to-B markets, surroundings of the company and its realistic sources.
Klíčová slova: marketing strategy; B-to-B marketing; marketing management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29184/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: