Spotřebitelský úvěr jako nástroj získávání nových zákazníků

Název práce: Spotřebitelský úvěr jako nástroj získávání nových zákazníků
Autor(ka) práce: Jenšovský, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kohlová, Lenka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje způsob získávání nových klientů splátkovým prodejem z pohledu úvěrových společností.
Klíčová slova: zadluženost českých domácností; spotřebitelský úvěr

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 5. 2007
Datum podání práce: 22. 5. 2007
Datum obhajoby: 6. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5758/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: