Behaviorální cílení reklamy na internetu

Název práce: Behaviorální cílení reklamy na internetu
Autor(ka) práce: Uhrová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza situace behaviorálního cílení na českém internetovém trhu, posouzení jeho potenciálu do budoucna a zhodnocení efektivnosti behaviorálně cílené reklamy na českém trhu. V teoretické části se diplomová práce zabývá internetovým reklamním trhem, mediálním plánováním, vysvětlením vybraných metod cílení reklamy a detailním popisem behaviorálně cílené reklamy, včetně tématu ochrany soukromí uživatelů na internetu. V praktické části je provedena analýza behaviorálního cílení reklamy na českém internetovém trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a zhodnocení efektivity behaviorálního cílení na konkrétním příkladu reklamní kampaně vybrané společnosti.
Klíčová slova: ochrana soukromí; cílení reklamy; internetová reklama; behaviorální cílení
Název práce: Behavioral Targeting of Advertising on Internet
Autor(ka) práce: Uhrová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the diploma thesis is to analyze the situation of behavioral targeted advertising in the Czech Internet market, assess its potential in the future and evaluate the effectiveness of behavioral targeting on the Czech market. This thesis is focused first on the Internet advertising market, media planning, explanation of selected targeting approaches and on detailed description of the behaviorally targeted ads including the online privacy issue. In the practical part analysis of the behavioral targeted advertising on the Czech market through expert interviews and evaluation of the effectiveness of behavioral targeting on an example of an advertising campaign of selected company is to be found.
Klíčová slova: Online Privacy; Targeted Advertising; Online Advertising; Behavioral Targeting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2010
Datum podání práce: 5. 12. 2011
Datum obhajoby: 31. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26998/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: