Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka

Název práce: Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Autor(ka) práce: Andžič, Srdjan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Bravenec, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
Klíčová slova: Marketingový plán; corporate; brand; retail; Nová banka
Název práce: Marketing Plan of Nova Bank A. D. Banja Luka
Autor(ka) práce: Andžič, Srdjan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Bravenec, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master's thesis is to analyze marketing plan of Nova Bank A.D.Banja Luka from the year 2010. The theoretical part of the thesis describes the main parts of any marketing plan and creates the base for practical part of this thesis. Practical part starts with description od Nova Bank A.D. Banja Luka, it takes us deeper into issues. In the next step I'm creating the situation analysis of the bank, which helps me with analysing bank's marketing objectives and strategies. After that I'm evaluating fulfillment of those marketing objectives. In the end I'm trying to think of some new ideas and to suggest possible steps, that could lead to improvement in functioning of the Nova Bank A.D.Banja Luka
Klíčová slova: Marketing plan; brand; retail; corporate; Nova Bank

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 5. 2011
Datum podání práce: 30. 1. 2012
Datum obhajoby: 8. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32099/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: