Strategie firmy podnikající v oblasti služeb

Název práce: Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Autor(ka) práce: Zmeškalová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Löwová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Analyzuje její schopnost reagovat na změny a čelit problémům, které souvisejí s její činností - zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Detailně pohlíží na její dílčí strategie vedoucí k dosažení jejích cílů. Zkoumá potenciál hlavních produktů firmy v rámci budoucího vývoje. Soustředí se také na vztah firmy k dodavatelům, konkurenci, zákazníkům i zaměstnancům. Zvažuje formy její marketingové propagace a komunikace vzhledem k vybraným segmentům zacílení.
Klíčová slova: marketingová propagace; inovace; strategie; positionning; zprostředkování služeb
Název práce: The strategy of a service providing company
Autor(ka) práce: Zmeškalová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Löwová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work is analyzing strategies of a real service providing company doing business in the Czech Republic. It investigates its capability to deal with the changing environment and to face problems in its field - the entertainment industry. In order to see the company's future potential it looks deep into its individual strategies leading to reach the preset goals and examines in detail its main products. Also, it studies its relationship with employees, clients, suppliers and competition. Then, it weights its marketing tools to suggest the appropriate ones according to the chosen segment of its positionning.
Klíčová slova: promoting; strategy; innovation; providing services; positionning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 5. 2009
Datum podání práce: 1. 9. 2010
Datum obhajoby: 14. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20816/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: