Design jako konkurenční výhoda

Název práce: Design jako konkurenční výhoda
Autor(ka) práce: Mynařík, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Vokrouhlický, Zbyněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o možnostech využití designu jako konkurenční výhody, definuje samotný pojem ?design? a dále se zabývá historií designu, jeho využitím v podniku, aplikací na obaly, výrobky a služby, jak ovlivňuje rozhodování zákazníků a dalšími výhodami, které může přinést. To pak ukazuje na příkladu produktů společnosti Linet, která vyrábí lůžka pro zdravotnictví a pečovatelství.
Klíčová slova: obaly; Linet; konkurenční výhoda; produkt; marketing; design

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2007
Datum podání práce: 23. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5802/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: