Strategie vstupu vybraných francouzských kosmetických firem na český trh

Název práce: Strategie vstupu vybraných francouzských kosmetických firem na český trh
Autor(ka) práce: Popelková, Renata
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první kapitole práce popisuju nezbytné postupy a rozhodnutí při volbě strategie vstupu firem na zahraniční trhy. Ve druhé kapitole uplatňuji veškeré teoretické poznatky uvedené v první kapitole na konkrétním příkladě francouzské kosmetické společnosti L'Oréal, na základě kterých analyzuju strategii vstupu společnosti L'Oréal na český trh. V třetí kapitole vyhodnocuju strategii vstupu společnosti L'Oréal na český trh a uvádím svá doporučení.
Klíčová slova: Volba formy vstupu na cílový trh; Volba mezinárodní marketingové koncepce; Analýza prostředí cílového trhu
Název práce: The Entry Strategy of Selected French Cosmetic Companies in the Czech Market
Autor(ka) práce: Popelková, Renata
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
First chapter describes the necessary procedures and decisions in the choice of entry strategy of companies in foreign markets. In the second chapter I apply the theoretical knowledge that are mentioned in the first chapter on a specific example of French cosmetic company L'Oréal, based on which I analyze the entry strategy of company L'Oréal in the Czech market. In the third chapter I evaluate the entry strategy of L'Oreal in the Czech market and I present my recommendations.
Klíčová slova: The Choice of a Form of Entry to the Target Market; The Choice of International Marketing Conception; The Environmental Analysis of the Target Market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2011
Datum podání práce: 20. 4. 2012
Datum obhajoby: 7. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33571/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: