Firemní kultura společnosti Renault ČR

Název práce: Firemní kultura společnosti Renault ČR
Autor(ka) práce: Přichystalová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Borský, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Firemní kultura je jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování každé společnosti, neboť v sobě zahrnuje téměř vše, co s podnikem souvisí. Hlavním cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření určit sílu a vliv firemní kultury společnosti Renault ČR na její zaměstnance a dále zjistit, jakým způsobem zde probíhá interní komunikace.
Klíčová slova: interní komunikace; firemní kultura; Renault
Název práce: Corporate culture of Renault ČR Company
Autor(ka) práce: Přichystalová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Borský, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Corporate culture is one of the prerequisites for any company to function successfully, since it encompasses nearly everything associated with an enterprise. The main aim of this thesis, based on a questionnaire research, is to determine the strength and the influence of the corporate culture of Renault ČR Company on its employees and, in addition, to find out how is the internal communication conducted.
Klíčová slova: internal communication; corporate culture; Renault

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2012
Datum podání práce: 20. 4. 2012
Datum obhajoby: 17. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36081/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: