Marketingová analýza produktu mobilní data společnosti T-Mobile ČR

Název práce: Marketingová analýza produktu mobilní data společnosti T-Mobile ČR
Autor(ka) práce: Burian, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Keyzlarová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové analýzy produktu mobilní data společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Nejprve jsou v práci obecně definována mobilní data a mobilní technologie, které jsou nejčastěji využívány. Teoretickou část práce uzavírá popis situace na českém telekomunikačním trhu. Hlavní část práce obsahuje marketingový mix mobilních dat společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., ve kterém je představena mezinárodní skupina Deutsche Telekom a její zastoupení v České republice. Dále jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a na závěr jsou uvedeny výsledky vypracované analýzy a podány návrhy na možné vylepšení pro společnost.
Klíčová slova: mobilní technologie; telekomunikace; mobilní data; marketing; marketingový mix
Název práce: The product marketing analysis of mobile data of the company T-Mobile Czech Republic a.s
Autor(ka) práce: Burian, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Keyzlarová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to create a product marketing analysis of mobile data of the company T-Mobile Czech Republic a.s. At the beginning, there is a general definition of mobile data and mobile technologies that are most often used. The theoretical part of the work concludes with a description of the situation on the Czech telecommunication market. The main part includes the marketing mix of mobile data of the company T-Mobile Czech Republic, which introduces the international group Deutsche Telekom and its subsidiary in the Czech Republic. Further there is a description of each component of the marketing mix, and finally there are presented the results of analysis followed by suggestions for possible improvements for the company.
Klíčová slova: marketing mix; telecommunications; mobile technology; mobile data; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 15. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34644/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: