Využití internetových blogů k reklamním účelům

Název práce: Využití internetových blogů k reklamním účelům
Autor(ka) práce: Rambousková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce "Využití blogů jako nástroje internetové reklamy" je popis využívání osobních internetových blogů za účelem levné a účinné reklamy na Internetu. První kapitola se zabývá krátce marketingem, dále internetovým marketingem a jeho rozdělení. Druhá kapitola je celá věnována internetové reklamě a hlavně popisu jednotlivých marketingových nástrojů, které se na Internetu využívají. Ve třetí kapitole je popsáno na příkladech, jak reklama na internetovém blogu funguje. Poslední kapitola se věnuje dotazníku a jeho výsledkům. Také je v této kapitole porovnán vliv reklamy prostřednictvím blogu a reklamy v časopise.
Klíčová slova: e-komerce; módní a kosmetické značky; e-shop; nové formy reklamy; internetový blog; internetová reklama; internetový marketing; Internet
Název práce: Usage of blogs for the purpose of internet advertising
Autor(ka) práce: Rambousková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the submitted dissertation "Usage of blogs for the purpose of internet advertising" is to decribe using personal internet blogs as a means of cheap and effective advertising on the Internet. The first chapter focuses briefly on marketing, internet marketing and its division. The second chapter addresses the definition of internet advertising and description of marketing instruments, which are used on the Internet. In the third chapter, it is explained using examples how advertising on an internet blog works. The last chapter focuses on the questionaire and its results. This chapter also contains a comparsion of advertising on blogs and advertisement in magazines.
Klíčová slova: internet blog; online advertising; fashion and cosmetic brands; e-shop; new forms of advertisement; e-commerce; internet marketing; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 14. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33069/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: