Efektivita privátních značek ve vybrané firmě

Název práce: Efektivita privátních značek ve vybrané firmě
Autor(ka) práce: Pres, Richard
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zkoumat efektivitu prodejnosti privátních značek ve Spotřebním družstvu Jednota Uherský Ostroh. Zjistit prodejnost těchto značek za období od roku 2007 do roku 2011. Prodej těchto značek porovnat v prodeji s ostatními výrobky nabízenými prodejnami vybraného spotřebního družstva. Úvod bakalářské práce se zabývá teoretickým vývojem značek, dále pak vznikem a rozvojem privátních značek pro spotřební družstva. Obsahem další části práce je porovnání ekonomických ukazatelů při prodeji zboží a srovnání s prodejem privátních značek. V závěrečné části se práce zabývá umístěním výrobků na prodejnách a zefektivněním jejich prodeje. Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu prodeje a návrh dalších strategii při jejich prodeji.
Klíčová slova: prodej; COOP; privátní značka
Název práce: Efficiency of Private Labels Sales in Selected Company
Autor(ka) práce: Pres, Richard
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Objective of this bachelor thesis is to analyze the efficiency of private labels sales in company called Spotřební družstvo Jednota Uherský Ostroh. To find out sales of these labels and brands in the time period from 2007 to 2011. To compare these brands sales with sales of other products offered by shops of the selected consumer cooperative. Introduction of the bachelor thesis deals with the theoretical development of brands, then with the emergence and development of private labels for consumer cooperatives. Next part of the paper contains comparison of economic indicators while selling the products and comparison with private labels sale. The final part deals with locating the products in shops and with a more efficient sale. Objective of this bachelor thesis is to find out conditions of the sale and to propose other strategies for selling the products.
Klíčová slova: Sale; COOP; Private label

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 1. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 24. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35408/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: