Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby

Název práce: Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby
Autor(ka) práce: Bartošová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Voříšková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingových projektů, které by pomohly ke zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby. Teoretická část charakterizuje cestovní ruch, specifika jeho marketingu a managementu, atraktivity cestovního ruchu a event marketing a management. Dále se zabývá zoologickými zahradami a doplňkovými aktivitami v nich provozovanými. Praktická část uvádí základní údaje o Zoo Chleby, jejím areálu, obyvatelích a činnostech. Podstatu praktické části tvoří samotný návrh marketingových projektů, způsobu jejich organizace a odhad jejich možných dopadů na chod zoologické zahrady.
Klíčová slova: atraktivita cestovního ruchu; marketingové projekty; marketing cestovního ruchu; cestovní ruch; tematické akce; Zoo Chleby; management cestovního ruchu
Název práce: Marketing projects on enhancing the attractiveness and attendance of Zoo Chleby
Autor(ka) práce: Bartošová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Voříšková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main goal of the bachelor thesis is to outline marketing projects, which could help Zoo Chleby to be more attractive and visited. The theoretical part characterises tourism, specifics of its marketing and management, tourist attractions and event marketing and management. Moreover it focuses on zoological gardens and activities provided by them. The practical part states basic data about Zoo Chleby, its premises, inhabitants and activities. The core of this part lies in the outline of marketing projects, ways of their organization and a guess of possible impacts on the run in zoo.
Klíčová slova: marketing projects; tourism management; Zoological garden Chleby; tourism marketing; tourism; tourist attraction; tematic events

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34207/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: