Marketingová strategie pojišťovny Generali

Název práce: Marketingová strategie pojišťovny Generali
Autor(ka) práce: Čeledová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza marketingové strategie pojišťovny Generali a představení návrhů na vylepšení a doplnění stávající marketingové strategie. V teoretické části práce se zabývám podstatou marketingu, analytickými nástroji a přístupy v oblasti marketingových strategií a jednotlivými druhy marketingových strategií. Získané teoretické poznatky jsou následně aplikovány v části praktické. Zde se věnuji aktuální situaci na českém pojistném trhu. Následně je provedena detailní analýza stávající marketingové strategie pojišťovny Generali a na základě zjištěných poznatků jsou formulována doporučení na vylepšení stávající marketingové strategie do budoucna.
Klíčová slova: Generali; SWOT analýza; marketingový mix; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Generali insurance company
Autor(ka) práce: Čeledová, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my diploma thesis is to analyse marketing strategy of Generali insurance company and to recommend improvements of the current marketing strategy. In theoretical part I am dealing with the role of marketing, analytical tools and approaches in the area of marketing strategies and types of marketing strategies. Gained knowledge is applied in the following practical part of the thesis. Practical part descibes current situation on the Czech insurance market. It is followed by detailed analysis of the current marketing strategy of Generali insurance company and recommendations for improvement of the marketing strategy into the future.
Klíčová slova: marketing strategy; Generali; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2011
Datum podání práce: 16. 3. 2012
Datum obhajoby: 30. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32907/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: