Jak marketingové aktivity ovlivňují stravovací návyky u dětí

Název práce: Jak marketingové aktivity ovlivňují stravovací návyky u dětí
Autor(ka) práce: Jirásková, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ryšavá, Monika
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, zda Granko patří mezi snídaňové trendy v oblasti nápojů, a do jaké míry ovlivňují spotřebu Granka marketingové aktivity. V teoretické části se zabývám marketingem a marketingovou komunikací s jejími typickými nástroji. Dále se zabývám reklamou a jejími omezeními, které vyplývají pro osoby mladší 18 let. Následuje popsání cílové skupiny včetně metod používaných k oslovení dětí a vlivu reklamy na dětský segment. V další kapitole jsem rozebrala stravovací návyky dětí a trend ve spotřebě mléka. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem. Primární data jsem získala dotazníkovým šetřením. Z vyhodnocených dat jsem odvodila závěr, že Granko patří mezi víkendové snídaňové trendy dnešní doby.
Klíčová slova: marketing; stravovací návyky; reklama
Název práce: How marketing activities influence children´s eating habits
Autor(ka) práce: Jirásková, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ryšavá, Monika
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis aims to determine whether Granko is one of the trends in breakfast drinks, and to what extent are marketing activities affecting the consumption of Granko. The theoretical part deals with marketing and marketing communications with its typical instruments. Then I deal with advertising and the restrictions imposed on a person under 18 years of age. It is followed by description of the target groups, including the methods used to reach children and the impact of advertising on children's segment. In the next chapter, I resolved the eating habits of children and the trend in consumption of milk. The practical part deals with marketing research. Primary data were obtained by questionnaire survey. From the evaluated data I derived the conclusion that Granko is weekend breakfast trend today.
Klíčová slova: marketing; eating habits; advetising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2011
Datum podání práce: 6. 6. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31306/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: