Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o

Název práce: Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o
Autor(ka) práce: Šnejdarová, Jaroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Urban, Traian
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je na základě stávající analýzy postavení společnosti Sabores s. r. o. na českém trhu navrhnout vylepšení strategie uvedené firmy. Dále vytvořit marketingový plán pro rok 2012, k čemuž je zapotřebí definovat strategie a cíle firmy, analýza okolí pomocí SWOT a PEST analýzy, návrhy k vylepšení stávající situace a sestavení rozpočtu a systém kontroly dosažení dílčích cílů. Dílčím cílem je vyzdvihnout význam marketingového plánování a marketingu jako takového pro malé podniky, které většinou plánování nepovažují za důležité a jejich majitelé berou plánování jako něco, co je určené pro velké korporace.
Klíčová slova: Marketingový plán; SWOT analýza; Marketringová strategie
Název práce: Creating Sabores s. r. o. 's Marketing Plan and Marketing Strategy
Autor(ka) práce: Šnejdarová, Jaroslava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Urban, Traian
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this diploma thesis is to create and improve a marketing strategy of a company Sabores s. r. o. according to the current strategy analysis. To create the marketing plan for 2012 can't be set without a proper definition of the company strategy and goals. More analysys are needed to be able to decide which strategy is the best. First of all PEST and SWOT analysis have to be conveyed to be able to define the strategy. Recommendations are proposed for each part of the marketing mix separately.
Klíčová slova: Marketing plan; SWOT analysis; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2011
Datum podání práce: 16. 3. 2012
Datum obhajoby: 14. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32904/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: