Virální marketing Minulost současnost budoucnost

Název práce: Virální marketing Minulost současnost budoucnost
Autor(ka) práce: Nessipbekova, Zarina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce zkoumá virální marketing. A to minulé virální kampaně, současné virální kampaně, a zhodnocuje jejich aktuálitu. Práce snaží předpovědet rozvoj virálního marketingu na základě provedeného autorkou výzkumu.
Klíčová slova: virál; virální kampaň; virální marketing; virální video
Název práce: Viral Marketing Past Present Future
Autor(ka) práce: Nessipbekova, Zarina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work studies the viral marketing. These are past viral campaigns, viral campaigns today, and evaluates their actuality. The work tries to predict the development of viral marketing on the basis of the research done by the author.
Klíčová slova: viral video; viral marketing; viral campaign; viral

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28081/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: