Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů

Název práce: Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů
Autor(ka) práce: Titl, Marek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které se bankám nabízejí pro efektivní oslovení segmentu vysokoškolských studentů. Ve své práci vycházím jednak z analýzy dat z výzkumu MML-TGI a dále z vlastního dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz byly získány informace ohledně bankovních služeb, které studenti využívají, ohledně kritérií, která jsou pro ně důležitá, identifikovány byly i instituce, jež studenti nejvíce využívají a které z nich považují za pro-studentsky orientované banky. Analyzovány byly základní motivy z kampaní, které si respondenti z řad studentů vybavili. Na základě těchto získaných informací jsem v závěru formuloval základní doporučení a možné směry pro marketingovou komunikaci bank vůči tomuto tržnímu segmentu.
Klíčová slova: banky; marketing; studenti vysokých škol
Název práce: Analysis of bank marketing communication options towards the market segment of university students
Autor(ka) práce: Titl, Marek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this Bachelor's Thesis is to characterize particular marketing communication tools that are accessible to the banks in order to effectively address the market segment of university students. Analyses in my thesis are based on MML-TGI research and also on my own survey. Based on these analyses there were gain information about bank services which students use, about criteria's that are important for students, bank institutions that are mainly used and banks that are recognized as students-friendly. Then, the main characteristics from the advertising campaigns that students recall were pointed out. Based on all these information in the ending of my Thesis I formulate some advices and possible directions of marketing communication towards the market segment of university students.
Klíčová slova: university students; banks; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 9. 5. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36070/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: