Tvorba produktu v turistickom regióne Vysoké Tatry

Název práce: Tvorba produktu v turistickom regióne Vysoké Tatry
Autor(ka) práce: Wassermannová, Silvia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce:
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je poskytnúť objektivný a kompletný pohľad na región Vysoké Tatry, na jeho silné i slabé stránky a na základe tejto analýzy navrhnúť nové turistické produkty, ktoré by spĺňali požiadavky náročnej klientely na druh, úroveň a štruktúru služieb a zároveň reagovali na najnovšie trendy na trhu. Pri tvorbe nových turistických produktov je však nutné brať ohľad na citlivú tatranskú prírodu.
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta:
Katedra:

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 2007

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: