Analýza vzdělávacích portálů v ČR
Název práce: | Analýza vzdělávacích portálů v ČR |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kotrč, Tomáš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Marešová, Zdena |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zaměřuje na české e-learningové portály, které poskytují odkazy nebo přímo vytvářejí výukové kurzy na školení specialistů v oblasti informačních technologií. Cílem práce je vybrat takový e-learningový portál, jehož produkty jsou nejvhodnější pro školení IT specialistů. Výběr portálů byl proveden na základě analýzy a výběru podle stanovených kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána problematika e-learningu (definice pojmu e-learning, jeho historický vývoj, typy, výhody a nevýhody, využití, trendy, ...). Praktická část se sestává z nastavení kritérií e-learningového portálu, metody analýzy portálu podle těchto kritérií, výsledného zhodnocení a stanovení doporučení. |
Klíčová slova: | vzdělávání; informační technologie; analýza; internetový portál; e-learning |
Název práce: | Analysis of the educational portals in the Czech Republic |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kotrč, Tomáš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Marešová, Zdena |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bachelor's thesis focuses on Czech e-learning portals that provide links or directly create training courses for the training of specialists in the field of information technology. The aim of the work is to select an e-learning portal, whose products are most appropriate for the training of IT specialists. Selection of the portal has been carried out on the basis of the analysis and selection according to established criteria. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part there are described issues of e-learning (definition of the concept of e-learning, its historical development, types, advantages and disadvantages of the use of, trends, etc.). The practical part consists of setting criteria of the e-learning portal, the methods of analysis of the portal according to the following criteria and the resulting evaluation and determination of the recommendation. |
Klíčová slova: | internet portal; learning; information technology; analysis; e-learning |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 25. 9. 2011 |
---|---|
Datum podání práce: | 5. 5. 2012 |
Datum obhajoby: | 26. 6. 2012 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/32833/podrobnosti |