Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání

Název práce: Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Autor(ka) práce: Polák, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Trčka, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem a hlavním účelem této práce je vytvoření jednotného uceleného návodu k praktickému využití sociálních sítí pro podporu podnikání. Čtenář je nejprve seznámen s definicí a historií sociálních sítí, následně mu jsou představeny jednotlivé možnosti jejich využití. V další části se zaměřením na Facebook se čtenář dozví, jaká jsou pravidla pro komunikaci na sociálních sítích a jakým způsobem vybudovat základnu fanoušků. V praktické části popisuji svou vlastní práci při správě sociálních profilů a předkládám své osobní zkušenosti z mého snažení vybudovat kvalitní základnu fanoušků na facebookové stránce. Jako metriky vyjadřující úspěch mé snahy jsem zvolil hodnoty reach a engaged users, které používá samotný Facebook.
Klíčová slova: marketing; public relations; sociální média; sociální sítě; Facebook; podnikání
Název práce: Possible uses of social networks for business support
Autor(ka) práce: Polák, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Trčka, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The primary goal and the main purpose of this paper is to create comprehensive guide to practical use of social networks for business support. Firstly, the reader is acquainted with the definition and history of social networking, then different usages of them is presented. In the next section, focused on Facebook, the reader learns the basic rules for communica-tion on social networks and how to build a fan base. In the practical part, I describe my own work on managing social profiles and I present my personal experiences from my effort to build a good fan base on Facebook page. As a metric indiciating the success of my efforts, I chose values "reach" and "engaged users" used by Facebook itself.
Klíčová slova: marketing; social networks; public relations; Facebook; business; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 25. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34197/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: