Analýza trhu v segmentu CRM

Název práce: Analýza trhu v segmentu CRM
Autor(ka) práce: Illetško, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Benáčanová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. Následuje kapitola s trendy CRM, která popisuje, kam se bude oblast CRM v blízké budoucnosti ubírat. Jsou zde tedy krátce popsány pojmy Social CRM, Cloud Computing, Software as a Service, integrace s aplikacemi třetích stran, outsourcing a závěrem využití mobilních zařízení. Dále je cílem práce popis a analýza trhu CRM v České Republice. Popsány jsou základní faktory při výběru řešení, překážky při implementace CRM a výčet produktů na trhu. Závěrem je charakterizováno pár produktů CRM. Pro výběr popisovaných produktů jsou nastavena kritéria, na základě kterých jsou jednotlivé produkty vybírány a dále hod-noceny.
Klíčová slova: produkty CRM; analýza; řízení vztahů se zákazníky; CRM; trendy
Název práce: Analysis of the CRM market segment
Autor(ka) práce: Illetško, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Benáčanová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim is to describe CRM or customer relationship management. Customer relationship management is not only part of the enterprise information system, but should be dealt with as a corporate policy of interaction with the customer. The work describes the architecture of the CRM system and its benefits for the company. There is description of the develop-ment of CRM systems from paper to complex database CRM systems in the document. Chapter CRM trends describes the area where the CRM is going in the future. There are shortly described terms such as Social CRM, Cloud Computing, Software as a Service, integration with third-party applications, outsourcing, and finally the use of mobile devices in the document. Another goal is to describe and analyze the CRM market in the Czech Republic. Basic factors in selecting a solution, the barriers to implementation of CRM and a list of products on the market are described. At the end a few CRM products are described. Selected prod-ucts are collected and evaluated because of criteria which were established by the author.
Klíčová slova: CRM products; trends; analysis; Customer relationship management; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 28. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36999/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: