Marketingový mix automobilů BMW

Název práce: Marketingový mix automobilů BMW
Autor(ka) práce: Trávníčková, Vendula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje a hodnotí situaci vozů BMW na současném automobilovém trhu z pohledu marketingového mixu.
Klíčová slova: automobily BMW; komunikace; distribuce; cena; produkt; marketingový mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2007
Datum podání práce: 10. 6. 2007
Datum obhajoby: 27. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6087/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: