Strategické řízení značky Oskar

Název práce: Strategické řízení značky Oskar
Autor(ka) práce: Hradil, Radek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce v teoretické části vymezuje pojmy značka a strategické řízení značky s důrazem na kvantifikaci hodnoty značky, poskytuje přehled nástrojů pro řízení a typologii spotřebitele. V praktické části je popsán start značky Oskar podle metodologie z teoretické části s důrazem na kreativní reklamu a analýzu televizních spotů které značku na český trh uvedly.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2007
Datum podání práce: 11. 6. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6090/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: