Analýza postavení malého podniku na trhu informačních technologií

Název práce: Analýza postavení malého podniku na trhu informačních technologií
Autor(ka) práce: Ježková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Žebrák, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analýza postavení podniku na trhu informačních technologií za použití SWOT analýzy. K jejímu sestavení poslouží dílčí analýzy - odvětví, konkurence, zákazníků. Odhalení silných a slabých stránek podniku, nalezení příležitostí a ohrožení plynoucích z okolí. Návrh možné budoucí strategie.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2007
Datum podání práce: 11. 6. 2007
Datum obhajoby: 27. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6095/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: