Kdo využívá slevové kupony?

Název práce: Kdo využívá slevové kupony?
Autor(ka) práce: Vejtrubová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Miroslav
Oponenti práce: Babin, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce bylo zjistit, kdo jsou uživatelé slevových kuponů. Hypotézy jsou testovány na panelových datech získaných od 107 respondentů, zákazníků drogerie DM, která zákazníkům slevové kupony poskytuje. Předmětem jedné z hypotéz bylo, že uživatelé slevových kuponů jsou cenově elastičtější než ti, kteří kupony nepoužívají. Tato hypotéza byla potvrzena u dvou ze tří vybraných výrobků. Další hypotézy se týkají toho, jaké jsou domácnosti, které nejvíce používají slevové kupony. Z analýzy vyplývá, že uživatelé kuponů jsou domácnosti, kde "ženská hlava rodiny" je nezaměstnaná, má vyšší vzdělání, je starší a nemá děti, což vše potvrzuje stanovené hypotézy. Nepotvrzená zůstala jen hypotéza, že příjem má pozitivní vliv na intenzitu používání kuponů.
Klíčová slova: regresní analýza; cenová diskriminace; slevové kupony
Název práce: Who Are the Users of the Discount Coupons?
Autor(ka) práce: Vejtrubová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Miroslav
Oponenti práce: Babin, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this bachelor's thesis is to find out, who are users of discount coupons. Hypothesis are tested on the panel data including 107 observations. This data are obtain from customers of drugsotre DM, which provides discount coupons for their customers. Object of one of the hypothesis was that users of coupons are more price elastic than nonusers. This hypothesis was confirmed for two of three selected products. Other hypothesis are related to what are the households, which use discount coupons. The results of analysis show, that users of coupons are households, where female head is unemployed, have higher education, is older and do not have children. All these results confirm the hypothesis. Only hypothesis that income has positive effect on coupon usage intensity remained unconfirmed.
Klíčová slova: discount coupons; regression analysis; price discrimination

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Ekonomie
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2012
Datum podání práce: 23. 8. 2012
Datum obhajoby: 12. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37768/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: