Účetní a daňová specifika mezinárodní marketingové agentury

Název práce: Účetní a daňová specifika mezinárodní marketingové agentury
Autor(ka) práce: Turečková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pelák, Jiří
Oponenti práce: Valášková, Mariana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat účetní a daňová specifika v konkrétní reklamní agentuře, která je součástí mezinárodního koncernu a své účetní informace upravuje pro potřeby mateřské společnosti, která se řídí americkými principy US GAAP a vyhotovuje konsolidovanou účetní závěrku za skupinu jako celek.
Klíčová slova: daně; účetnictví; reporting
Název práce: Financial and tax specifics in an international advertising agency
Autor(ka) práce: Turečková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pelák, Jiří
Oponenti práce: Valášková, Mariana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to describe financial accounting in existing advertising agency, which has to report financial information to parent company placed in USA. The parent company use the US GAAP principles and prepares consolidated financial statements for all the comapnies in the group.
Klíčová slova: financial accounting; taxes; reporting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Účetnictví a finanční řízení podniku
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra finančního účetnictví a auditingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2011
Datum podání práce: 5. 1. 2012
Datum obhajoby: 19. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32956/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: