Práce popisuje specifický prostředek k zabezpečení dodatečných finančních zdrojů - sponzoring. Ten v současné době prochází dynamickým vývojem jak v oblasti sporttu, kultury, vědy, charitativních akcí, tak i v dalších sférách společenského života. Praktické hledisko sponzoringu ukazuji na vzniku a průběhu basketbalového projektu. Na jednom modelu sportovního týmu jsou rozebrány různé formy propagace a strategická koncepce sponzorovaní. Analýzy hodnocení na jedné straně ekonomicky slabšího, ovše... zobrazit celý abstraktPráce popisuje specifický prostředek k zabezpečení dodatečných finančních zdrojů - sponzoring. Ten v současné době prochází dynamickým vývojem jak v oblasti sporttu, kultury, vědy, charitativních akcí, tak i v dalších sférách společenského života. Praktické hledisko sponzoringu ukazuji na vzniku a průběhu basketbalového projektu. Na jednom modelu sportovního týmu jsou rozebrány různé formy propagace a strategická koncepce sponzorovaní. Analýzy hodnocení na jedné straně ekonomicky slabšího, ovšem zapáleného a nadšeného podnikatele a na straně druhé ekonomicky silnou, finančně zajištěnou společnost |