Trade marketing značky AXE v České republice

Název práce: Trade marketing značky AXE v České republice
Autor(ka) práce: Moravec, Miloš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Písař, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Klíčová slova: Nielsen; deodorant; tržní podíl; trade marketing; Axe
Název práce: Trade marketing of AXE brand in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Moravec, Miloš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Písař, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this graduation thesis is to provide detailed description of actual state of Czech male deodorant and antiperspirant market with putting emphasis on Axe brand, which makes efforts to become the leading brand of this dynamic market. The thesis is structured into three chapters. First chapter is mapping Czech male deodorant market and Czech retail market as well. Axe brand and its local and global activities are introduced in the second chapter. Last chapter of graduation thesis extensively describes evolution of single indicators in Czech male deodorant market which are decisive for practical area of trade marketing.
Klíčová slova: Nielsen; Axe; deodorant; market share; trade marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 23. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35016/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: