Specifika podnikatelského prostředí v Kolumbii a možnosti uplatnění českých subjektů na tomto trhu

Název práce: Specifika podnikatelského prostředí v Kolumbii a možnosti uplatnění českých subjektů na tomto trhu
Autor(ka) práce: Sedmíková, Anežka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Hubáček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná práce analyzuje kolumbijské podnikatelské prostředí. Zabývá se politickou a bezpečnostní situací země, kulturními a sociálními odlišnostmi, ekonomickou situací a strukturou hospodářství s ohledem na možnosti uplatnění českých subjektů na tomto trhu. Dále se věnuje vzájemným obchodním vztahům České republiky a Kolumbie a zkušenostem konkrétních českých firem, které v na tomto trhu působí. Na základě analýzy socio-ekonomického prostředí a průzkumu mezi českými firmami působícími v Kolumbii je sestavena mapa silných a slabých stránek kolumbijského trhu z pohledu českého podnikatelského subjektu.
Klíčová slova: podnikatelské prostředí; Kolumbie; export
Název práce: Particularities of Business Environment of Colombia and opportunities for Czech companies on this market
Autor(ka) práce: Sedmíková, Anežka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Hubáček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Presented work analyses business environment of Colombia. It focuses on political and security situation in the country, cultural and social differences, economic situation with regard to market opportunities for Czech companies in Colombia. It further evaluates mutual commercial relations between the Czech Republic and Colombia and addresses experience of particular Czech companies with business activities in Colombia. Based on the analysis of socio-economic environment and experience of Czech companies, a SWOT analysis of the Colombian market from the perspective of a Czech company is created.
Klíčová slova: export; business environment; Colombia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 23. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32812/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: