Marketingová strategie značky BIG SHOCK!

Název práce: Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Autor(ka) práce: Besperát, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.
Klíčová slova: Al-Namura, spol. s.r.o.; značka; marketingová strategie; marketing; Big Shock!; energetické nápoje
Název práce: Marketing strategy of BIG SHOCK! brand
Autor(ka) práce: Besperát, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis analyses current marketing strategy of Big Shock! brand, active on the energetic products market. It includes competition monitoring, consumer behaviour study and the latest trends on the energy drinks market in the Czech Republic. Part of the thesis is based on my own quantitative on-line research among energy drinks consumers. The conclusion contains current strategy analysis and some recommendations ensuing either of the market development and research made.
Klíčová slova: Al-Namura, spol. s.r.o.; Big Shock!; energy drinks; brand; marketing strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2012
Datum obhajoby: 31. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34030/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: